sitianirah@gmail.com

Teknik Pantas Kurus Dengan Diet Atkins

Teknik Kurus Dengan Diet Atkins | Berikut adalah ebook teknik sebenar diet atkins Malaysia.


Atkins Diet, atkins diet menu, atkins malaysia, atkins menu, cara nak kurus, cara pantas kuruskan badan, diet atkins malaysia, diet menu, teknik kuruskan badan berkesan,

Seperti yang sedia maklum, rakyat Malaysia merupakan majoriti terbesar yang mempunyai masalah obesiti yang mana menjadi ancaman besar kepada kematian. Menteri Kesihatan memberitahu, setakat ini 8.5juta rakyat Malaysia mengalami masalah berat badan manakala 4.4 daripadanya mengalami obes.

Justeru itu, permintaan untuk mendapat teknik diet atkins yang sebenar ini juga semakin tinggi berikutan kesedaran tentang kesihatan diri.


Atkins Diet, atkins diet menu, atkins malaysia, atkins menu, cara nak kurus, cara pantas kuruskan badan, diet atkins malaysia, diet menu, teknik kuruskan badan berkesan,

Pihak Atkins Malaysia berbesar hati untuk berkongsi pendedahan sebenar teknik-teknik yang telah di aplikasikan oleh orang yang telah berjaya serta menu diet atkins supaya anda juga dapat kurus seperti rakan anda yang lain.

Masa depan yang tidak pernah pasti, dan anda masih ditakuk lama, jadi inilah masanya untuk anda mendapatkan tubuh badan yang kurus serta sihat bertenaga.

Kurang Makan Tapi Masih Gemuk


"Saya dah kurangkan makan nasi. Hanya makan makanan ringan seperti mee. Tapi masih lagi gemuk! Dah tak tahu nak buat apa lagi dah."
Sebenarnya anda tidak sedar tentang keburukan karbohidrat yang anda ambik pada setiap hari walaupun anda mengehadkan dalam kuantiti yang sedikit. Karbohidrat yang datangnya daripada nasi, gandum serta gula. Karbohidrat akan digunakan sebagai sumber tenaga, dan lama kelamaan, lemak akan terus menghuni badan anda. 

Mungkin ada di antara anda yang memandang remeh terhadap karbohidrat dalam makanan tetapi percayalah, karbohidrat merupakan punca utama kenapa rakyat Malaysia mengalami masalah obes. 

Secara ringkasnya, diet atkins 100% akan mencari dan membakar lemak untuk dijadikan sebagai bahan utama tenaga badan anda setelah anda mengehadkan 20gm sehari nilai karbohidrat. Kepantasan pembakaran pula bergantung kepada kadar metabolisma badan dan hasilnya anda boleh dirasai seawal 1-3 hari. Hasil ini dinamakan sebagai ketosis yang mana lemak digunakan sepenuhnya sebagai bahan bakar dan bukannya karbohidrat.

Tanda-tanda ketosis

Ketosis merupakan satu proses semulajadi yang berlaku dalam badan sekiranya seseorang itu mengamalkan diet rendah karbohidrat. ketosis merupakan proses menukarkan lemak kepada ketone dan air. Terdapat beberapa kelebihan ketosis :

Pertama : Menunjukkan badan kita menggunakan lemak sebagai sumber tenaga.
Kedua    : Makanan yang diambil semasa peroses diet atkin adalah makanan yang terbaik
               dan clean.

Teknik Diet Atkins Sebenar

Menahan Lapar
Melalui diet atkins ini, anda tidak perlu menahan lapar, malah anda perlu makan sehingga kenyang dan tidak lapar!

Pembakar Lemak 
Atkins akan bertindak sebagai agen pembakar lemak dalam badan secara efektif dan cepat. Lemak akan digunakan untuk membakar dirinya sendiri. Pelik bukan? Bukan karbohidrat lagi. 

Pelan Diet
Tanpa pelan, anda mungkin akan goyah dengan nafsu makanan yang tidak halal atkins. Dengan pelan, anda mampu memaksimumkan pembakaran lemak di dalam badan walaupun tanpa senaman yang teruk.

Seronok Dengan Makanan Kegemaran
Diet tidak bermakna anda perlu lupakan terus makanan kegemaran anda. Melalui diet atkins ini, anda boleh terus makan ayam KFC, Topping Pizza, Spageti Atkins, Nasi Lemak atkins, Nasi Goreng Atkins, malahan kek dan aiskrim sekalipun. Tapi hanya yang halal atkins sahaja. Resepi akan tersedia untuk anda.


Dapatkan Ebook Teknik Kurus Dengan Atkins

Untuk mendapatkan berat ideal serta tubuh yang kurus dan sihat, saya sarankan anda mendapatkan panduan ini dan pelbagai pendedahan dan perincian yang telah dibongkarkan oleh pihak Atkins Malaysia. Semuanya lengkap termasuklah resepi halal diet atkins dan cara membakar lemak secara efektif.

Anda tidak akan dibiarkan secara berseorangan untuk melakukan diet ini. Anda akan diinvite ke dalam group whatapps private group sekiranya mempunyai apa-apa masalah serta pertanyaan. 

Bagaimana cara untuk dapatkan Ebook Teknik Kurus Dengan Atkins?

Kesedaran terhadap kesan positif diet atkins telah masuk ke jiwa rakyat Malaysia sejak beberapa tahun kebelakangan ini. Ramai yang telah mencuba tetapi ramai juga yang telah tewas di pertengahan jalan. Ramai yang tidak tahu teknik sebenar diet atkins.

Jadi, anda merupakan orang yang bertuah kerana sampai di sini. Anda digalakkan untuk mendapatkan panduan ini supaya angan-angan tidak hanya tinggal angan-angan kosong. Jadilah mereka yang telah mendapatkan ebook ini dan masing-masing telah pun berjaya menurunkan berat badan yang diidamkan selama ini.

Atkins Diet, atkins diet menu, atkins malaysia, atkins menu, cara nak kurus, cara pantas kuruskan badan, diet atkins malaysia, diet menu, teknik kuruskan badan berkesan

p/s : Klik gambar untuk tempahan Ebook Teknik Kurus Dengan Atkins. 
Atkins Diet, atkins diet menu, atkins malaysia, atkins menu, cara nak kurus, cara pantas kuruskan badan, diet atkins malaysia, diet menu, teknik kuruskan badan berkesan

Kelebihan Ebook Teknik Kurus Dengan Diet Atkins

Menurut beberapa testimoni yang diperoleh daripada pengamal diet atkins ini, kebanyakkan mereka sangat berpuas hati serta gembira kerana telah mendapatkan tubuh badan yang diigini. Kalau anda belum baca tentang keberkesan atkins ini, anda boleh review artikel saya yang berjaya turun 3.5kg dalam masa 2 hari sahaja.

Mungkin ini panduan yang sebaiknya untuk anda dapatkan sebelum kehabisan kuota. Jika anda ingin lakukan perubahan daripada "gemuk" kepada "kurus dan sihat", panduan ini pasti berguna untuk anda. Lakukan dari sekarang dan jangan terus menambah beban diri. InsyaAllah, di mana ada kemahuan, di situ ada jalan.

0 comments:

Post a Comment